Scoala Primara Iasi

Școala Primară EuroEd Este instituția educațională care adaugă valoare și inovație sistemului clasic de educație.

Gradinita Iasi

Grădiniţa EuroEd Iași Este mediul ideal de dezvoltare pentru copii fericiţi, independenţi, creativi, inteligenţi cognitiv și emoțional. Educația copilului tău contează!

EuroEd Colibaba

Fundația EuroEd Deține un portofoliu de peste 100 de proiecte naționale și internaționale implementate cu succes.

Noutăți

DUMINICA, 4 DECEMBRIE, 2016, EUROED A GAZDUIT PENTRU PRIMA DATA
sustinerea testului international de limba chineza HSK, nivelele 1-3

Duminica, 4 decembrie, 2016, EuroEd a gazduit pentru prima data sustinerea testului international de limba chineza HSK, nivelele 1-3. Testul este organizat la nivel mondial de Institutul Confucius si este un pasaport util pentru oricine are un interes pentru limba si cultura chineza, are afaceri cu China sau doreste sa studieze in aceasta tara. Largind aria de cuprindere, e momentul sa mentionam aici oportunitatea de a merge in China in tabere de aprofundare a acestei culturi sau o sansa in plus in gasirea unui loc de munca mai bine platit in tara sau international, in industria digitala sau in business. O noutate ca aceasta are un istoric in spate: viziune Fundatiei EuroEd despre cum va arata piata muncii in viitor, despre ce competente specifice pot face diferenta la angajare, despre noi posibilitati de studiu sau perfectionare; se adauga aici excelenta competenta a profesorul calificat, Siyu Qi, curiozitatea de deschizator de drumuri a studentilor din Iasi si zona Moldovei, care, desi de diverse virste si interese , au acest numitor comun precum si oferta de cursuri combinate (in clasa si online). Nu in ultimul rind, ofertele de burse si preturile promotionale practicate pentru pregatirea pentru test de catre Fundatia EuroEd. Asteptam cu speranta rezultatele testului si noi grupe de cursanti. Multumim Siyu Qi si multumim tuturor celor care au perseverat ca sa poata sustine acest examen!

ANUNT REZULTAT SELECTIE PARTENERI POCU
Apelul de proiecte nr. 5 GHIDUL SOLICITANTULUI PROGRAMUL „PROFESORI MOTIVAȚI ÎN ȘCOLI DEFAVORIZATE

31 octombrie 2016                                                    

                                                                                 

 

ANUNŢ REZULTAT SELECŢIE PARTENERI POCU

Apelul de proiecte nr. 5

GHIDUL SOLICITANTULUI

PROGRAMUL „PROFESORI MOTIVAȚI ÎN ȘCOLI DEFAVORIZATE

                                                                                   

Asociația INFOJUS, cu sediul în localitatea Iași, Șos. Arcu nr 8,  judeţul Iași, a derulat procedura de selecţie a partenerilor privaţi pentru încheierea unui Acord de Parteneriat, în vederea elaborării şi depunerii cererii de finanţare aferente unui proiect în cadrulProgramul Operaţional Capital Uman (POCU), cu următoarele coordonate:

Fundația EuroEd, cu sediul în localitatea Iași, Str. Florilor nr 1 C,  judeţul Iași, a organizat o proceduri de selecţie pentru stabilirea unui parteneriat, în vederea depunerii şi implementării unor proiecte finanţate prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU), cu următoarele coordonate:

TITLUL INITIAL: DEDICAT

Axa Prioritară (AP) 6 „Educație și competențe”.

Prioritatea de Investiții (PI) 10i „Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, non formale și informale pentru reintegrarea în educație și formare”.

Obiectiv specific (OS):

OS 6.6 „Îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul pre-universitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive”.

Acțiunile eligibile sprijinite în cadrul acestui apel sunt structurate pe următoarele categorii:

 

1.3.1. Acțiunile destinate atragerii și/sau menținerii în școlile țintă a resurselor umane calificate, competente și motivate, capabile să furnizeze o educație de calitate și să asigure incluziunea școlară, constau în:

a) Îmbunătățirea competențelor cadrelor didactice, ale personalului de sprijin din școlile țintă (inclusiv ale mediatorilor școlari) și ale personalului partenerilor sociali în educație

 

b) Măsuri de stimulare a resurselor umane calificate să lucreze în școlile țintă, prin:

i. Acordarea unui pachet pentru încurajarea mobilității profesionale a cadrelor didactice,

ii. Acordarea de stimulente pentru performanță (de tip bursă) pentru cadrele didactice.

 

1.3.2. Acțiunile destinate dezvoltării capacității instituționale prin îmbunătățirea competențelor echipelor manageriale din școlile țintă în scopul sustenabilității intervențiilor de creștere a calității în educație.

 

Proiectul  își propune susținerea financiară a unor mecanisme eficiente și inovatoare de dezvoltare și implementare a unor măsuri integrate în domeniul educației, cu scopul final de a crește participarea școlară a copiilor (începând cu învățământul ante preșcolar și până la finalizarea învățământului obligatoriu) și de a preveni/reduce părăsirea timpurie a școlii.

 

Activitatea/Activitățile în care va fi implicat fiecare partener:  Propunerile de proiecte vor avea o abordare integrată în sensul că vor conține în mod obligatoriu din cele două categorii de acțiuni.

Activităţile care vor face obiectul proiectului dezvoltat în parteneriatsunt activităţile eligibile menţionate în Ghidul Solicitantului – Condiţii specifice. Ghidul  aferent acestor condiţii se poate  descărca de pe site-ul http://www.fonduri-ue.ro/pocu-2014

Activități identificate în etapă inițială, ce vor fi dezvoltate în Cererea de finanțare,  se circumscriu următoarelor prevederi din Ghidul specific:

A.1.Îmbunătățirea competențelor cadrelor didactice și personal de sprijin din unități școlare defavorizate

A.1.1 Organizarea și furnizarea de programe de  Formare continuă  cu credite profesionale transferabile, care contribuie la prevenirea părăsirii timpurii a școlii 

 A1.2  Organizarea de programe de dezvoltare de competențe transversale pentru cadrele didactice

 A.1.3 Furnizareade instrumente de sprijin pentru realizarea activităților practice 

A1.4 Facilitarea schimbului de cunoștințe, metode și bune practici pentru creșterea calității procesului educațional în școlile țintă -

A.2.Desfășurarea unui program de mentorat didactic pentru prevenirea și reducerea abandonului școlar în școli defavorizate –

A2.1. Dezvoltarea unei rețele de mentorat didactic pentru sprijinirea cadrelor didactice din școlile țintă 

A 2.2. Motivarea cadrelor didactice  mentorateprin acordarea de stimulente pentru performanță -

2.3 Realizarea unor materiale privind reducerea riscului de părăsire timpurie a școlii și a ghidurilor de bune practici  -

A.3.Dezvoltarea capacității instituționale prin îmbunătățirea competențelor managementului din școlile țintă 

A.3.1 Organizarea și furnizarea de programe de  Formare continuă  pentru manageri pentru creșterea calității educației în școlile țintă 

 A.3.2  Dezvoltarea de parteneriate ProEducație cu implicarea actorilor locali

                        Cerinţele generale şi specificepe care trebuie să le îndeplinească partenerii pentru a fi selectaţi în vederea constituirii parteneriatului sunt specificate în Ghidurile AMPOCU: Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale”Orientări privind accesarea finanțărilor în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020şi Condiţii Specifice (Ghidul solicitantului – Programul „Profesori Motivați În Școli Defavorizate”). Grila de evaluare cuprinde modalitatile de evaluare a propunerilor de parteneriat. 

 

Structura parteneriatului ce va fi constituit pentru acest proiect va fi urmatoarea

a.        Solicitant (Lider de parteneriat) – Fundatia EuroEd

b.       Parteneri eligibili, cf Ghidul solicitantului – condiţii specifice ” Ghidul solicitantului – Programul „Profesori Motivați În Școli Defavorizate”

 

  Principalele activităţi ce vor fi derulate în cadrul proiectului sunt

Activitate preliminară (care precede depunerea cererii de finanţare)

            Realizarea analizei de nevoi la nivelul școlilor partenere/ asociatepentru fundamentarea cererii de finanţare -

 

Activități aferente perioadei de implementare a proiectului:

Partenerii sunt cei care asigură operaţionalizarea activităţilor vizate prin proiect, prezentate mai sus, astfel încât efortul conjugat sa ducă la intervenţie integrată cu impact real asupra comunităţilor marginalizate.

Partenerul îşi va asuma aşadar un set de activităţi specifice expertizei sale, acestor activităţi fiindu-le alocată o cotă din bugetul proiectului, ce va fi gestionată de partenerul respectiv.

 

6.         Candidaţii participanţi la procedură

 

 

Nr. crt.

Denumire candidat

Forma de organizare juridică

Nr. înregistrare dosar / data

 

Casa Corpului Didactic George Tofan Suceava

Autoritate publica in domeniul formarii profesionale

525.4/30.10.2016

 

7.   Procesul de evaluare

Până la expirarea termenului limită de depunere a dosarelor, a fost înregistrat la Fundatia EuroEd un dosar de candidatura. Acest dosar a fost supus analizei comisiei de selectie.

 

I.Etapa I - Verificarea administrativă a dosarului s-a efectuat în conformitate cu Metodologia de selecţie a partenerilor - Grila de verificare a conformităţii administrative:

 

 

Nr. crt.

Denumire candidat

Conform din punct de vedere   administrativ (DA/NU)

Calificat pentru etapa a    ll-a de evaluare în vederea selecţiei partenerilor (DA/NU)

1

Casa Corpului Didactic George Tofan Suceava

DA

DA

 

II. Etapa a ll-a - Evaluarea în vederea selecţiei partenerilor s-a efectuat în conformitate cu Grila de evaluare în vederea selecţiei partenerilor.

A fost evaluat dosarul, în urma verificării conformităţii administrative.

Nr. crt.

Denumire candidat

Rezultat evaluare (ADMIS/RESPINS)

1

Casa Corpului Didactic George Tofan Suceava

ADMIS

8.   Concluzii

a. În urma procedurii de selecţie detaliate mai sus, se declară admis următorul candidat În vederea semnării unui Acord de parteneriat în vederea elaborării şi depunerii cererii de finanţare aferente unui proiect în cadrul Programului Operaţional Capital Uman

 

Nr. crt.

Denumire candidat admis

1

Casa Corpului Didactic George Tofan Suceava

 

b. Rezultatul procedurii de selecţie se va publica pe site-ul Asociatiei Infojus, iar partenerii selectaţi vor fi contactaţi direct, la datele de contact furnizate în Fişa partenerului.

Candidaţii care nu au fost selectaţi ca parteneri în vederea aplicării cererii de finanţare pentru proiectul care face obiectul Anunţului de selecţie pot depune, în termen de 3 zile lucrătoare de la data publicării listei pe site-ul Asociatiei Infojus www.infojus.ro, contestaţii care se soluţionează de Comisia de contestaţii în termen de 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiilor.

 

SEMNĂTURI:

Preşedinte -    Ionel Rodica, având funcţia de manager al Fundatiei EuroEd

Vicepresedinte - Mihoci Oana, având funcţia de manager proiect in cadrul Fundatiei EuroEd

Secretar – Agape Cornelia, având funcţia de Secretar, in cadrul Fundatiei EuroEd

FUNDAȚIA EUROED A PRIMIT VIZITA EXCELENȚEI SALE, DL. XU FEIHONG, AMBASADORUL REPUBLICII POPULARE CHINEZE
În data de 20 octombrie 2016, Fundația EuroEd a primit vizita Excelenței Sale, dl. Xu Feihong, Ambasadorul Republicii Populare Chineze la București și a soției Domniei sale.

Înalții demnitari au avut cuvinte de apreciere pentru excelentele deprinderi de comunicare în chineză și engleză, demonstrate de copiii Școlii primare EuroEd precum și pentru viziunea modernă despre educație a Fundației și Școlii EuroEd, în care limbile străine joacă un rol esențial.

ANUNT SELECTIE PARTENERI POCU
Apelul de proiecte nr. 5 GHIDUL SOLICITANTULUI PROGRAMUL „PROFESORI MOTIVAȚI ÎN ȘCOLI DEFAVORIZATE

1 octombrie 2016                                                        

 

ANUNŢSELECŢIE PARTENERI POCU

Apelul de proiecte nr. 5

GHIDUL SOLICITANTULUI

PROGRAMUL „PROFESORI MOTIVAȚI ÎN ȘCOLI DEFAVORIZATE

            În conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificările şi completările ulterioare, aprobată cu modificări prin Legea 362/2009 şi ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr. 218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a intrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, O.U.G. nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020.

            Fundația EuroEd, cu sediul în localitatea Iași, Str. Florilor nr 1 C,  judeţul Iași, anunţă organizarea unei proceduri de selecţie pentru stabilirea unui parteneriate, în vederea depunerii şi implementării unor proiecte finanţate prin Programul Operaţional Capital Uman (POCU), cu următoarele coordonate:

TITLUL INITIAL: DEDICAT

Axa Prioritară (AP) 6 „Educație și competențe”.

Prioritatea de Investiții (PI) 10i „Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, non formale și informale pentru reintegrarea în educație și formare”.

Obiectiv specific (OS):

OS 6.6 „Îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul pre-universitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei școli incluzive”.

Apelul de proiecte este un apel de tip competitiv, cu termen limită de depunere data de 15 noiembrie 2016.

          Acțiunile eligibile sprijinite în cadrul acestui apel sunt structurate pe următoarele categorii:

 

1.3.1. Acțiunile destinate atragerii și/sau menținerii în școlile țintă a resurselor umane calificate, competente și motivate, capabile să furnizeze o educație de calitate și să asigure incluziunea școlară, constau în:

a) Îmbunătățirea competențelor cadrelor didactice, ale personalului de sprijin din școlile țintă (inclusiv ale mediatorilor școlari) și ale personalului partenerilor sociali în educație

 

b) Măsuri de stimulare a resurselor umane calificate să lucreze în școlile țintă, prin:

i. Acordarea unui pachet pentru încurajarea mobilității profesionale a cadrelor didactice,

ii. Acordarea de stimulente pentru performanță (de tip bursă) pentru cadrele didactice.

 

1.3.2. Acțiunile destinate dezvoltării capacității instituționale prin îmbunătățirea competențelor echipelor manageriale din școlile țintă în scopul sustenabilității intervențiilor de creștere a calității în educație.

 

ATENȚIE!

Pentru evitarea suprapunerilor și a dublei finanțări, persoanele din grupul țintă care beneficiază de măsurile vizate în cadrul acestui apel de proiecte nu vor putea beneficia de aceleași măsuri finanțate prin alte apeluri de proiecte în cadrul POCU sau din alte surse de finanțare, pe perioada derulării proiectului.

 

„  ACTIUNI SPRIJINITE:

Acest apel de proiecte, care permite alăturarea acțiunilor din mai multe obiective specifice POCU, pornește de la mai multe principii directoare ale Strategiei privind reducerea părăsirii timpurii a școlii și urmărește rezultate cuprinse in Strategia privind reducerea părăsirii timpurii a scolii, interventiile combinând măsuir de prevenire, interventie si compensare, cu accent special pe intervenții la nivel de cadre didactice, personal de sprijin și manageri școlari.

 

Proiectul  se adresează cadrelor didactice, personalului de sprijin, managerilor școlari din școlile defavorizate și personalului parterilor sociali din clasele cu forme de predare atipice, care doresc să participe la programe pentru dezvoltarea competențelor și aprofundarea cunoștințelor pentru a preda în școli defavorizate și/sau în forme atipice de predare, respectiv clase sau grupe înființate în spitale, în centre de reeducare/penitenciare pentru minori, la domiciliul copiilor bolnavi/cu dizabilități și alte forme recunoscute prin lege.

 

Activitatea/Activitățile în care va fi implicat fiecare partener:  Propunerile de proiecte vor avea o abordare integrată în sensul că vor conține în mod obligatoriu din cele două categorii de acțiuni.

Activităţile care vor face obiectul proiectului dezvoltat în parteneriatsunt activităţile eligibile menţionate în Ghidul Solicitantului – Condiţii specifice. Ghidul  aferent acestor condiţii se poate  descărca de pe site-ul http://www.fonduri-ue.ro/pocu-2014

Activități identificate în etapă inițială, ce vor fi dezvoltate în Cererea de finanțare,  se circumscriu următoarelor prevederi din Ghidul specific:

A.1.Îmbunătățirea competențelor cadrelor didactice și personal de sprijin din unități școlare defavorizate

A.1.1 Organizarea și furnizarea de programe de  Formare continuă  cu credite profesionale transferabile, care contribuie la prevenirea părăsirii timpurii a școlii 

 A1.2  Organizarea de programe de dezvoltare de competențe transversale pentru cadrele didactice

 A.1.3 Furnizareade instrumente de sprijin pentru realizarea activităților practice 

A1.4 Facilitarea schimbului de cunoștințe, metode și bune practici pentru creșterea calității procesului educațional în școlile țintă -

A.2.Desfășurarea unui program de mentorat didactic pentru prevenirea și reducerea abandonului școlar în școli defavorizate –

A2.1. Dezvoltarea unei rețele de mentorat didactic pentru sprijinirea cadrelor didactice din școlile țintă 

A 2.2. Motivarea cadrelor didactice  mentorateprin acordarea de stimulente pentru performanță -

2.3 Realizarea unor materiale privind reducerea riscului de părăsire timpurie a școlii și a ghidurilor de bune practici  -

A.3.Dezvoltarea capacității instituționale prin îmbunătățirea competențelor managementului din școlile țintă 

A.3.1 Organizarea și furnizarea de programe de  Formare continuă  pentru manageri pentru creșterea calității educației în școlile țintă 

 A.3.2  Dezvoltarea de parteneriate ProEducație cu implicarea actorilor locali

                        Cerinţele generale şi specificepe care trebuie să le îndeplinească partenerii pentru a fi selectaţi în vederea constituirii parteneriatului sunt specificate în Ghidurile AMPOCU: Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale”Orientări privind accesarea finanțărilor în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020şi Condiţii Specifice (Ghidul solicitantului – Programul „Profesori Motivați În Școli Defavorizate”). Grila de evaluare cuprinde modalitatile de evaluare a propunerilor de parteneriat. 

 

Profilul partenerilor

     Parteneri din Regiunea Nord Est pentru consolidarea partenerialelor locale.

Sunt aşteptate propuneri din partea organizaţiilor care respectă următoarele condiţii:

Condiţii generale de eligibitate - obligatorii:

·         Să facă parte dintre categoriile de beneficiari (parteneri) eligibili în cadrul cererii de proiecte, conform Ghidului Solicitantului – Condiţii Specifice.

  • Să respecte Regulile generale privind eligibilitatea solicitantului şi a partenerilor prevăzute în Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale.

 Cu privire la Eligibilitatea partenerilor: Ca urmare a precizărilor din Ghidul specific, pagina 10 sunt eligibili:

·         Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice (MENCS) și agenții, structuri/alte organisme aflate în subordinea/coordonarea MENCS şi alte organisme publice cu atribuții în domeniul educației şi formării profesionale

·          Organizații neguvernamentale

·         Unități de învățământ (ISCED 1-3) acreditate, publice sau private, din rețeaua școlară națională;

·         Furnizori de servicii de orientare, consiliere, mediere școlară și servicii alternative, publici și privați;

·         Parteneri sociali din învățământul preuniversitar (ex. organizații sindicale);

·         Autorități publice locale cu atribuții în domeniul educației de nivel preuniversitar;

·         Administrația Națională a Penitenciarelor și instituții subordonate;

·         Parteneriate între entitățile mai sus menționate.

.

ATENTIE:

Partenerii institutii publice (MENCS, Inspectoratele scolare, CCD,unitatile scolare) sunt selectate in mod direct. 

Partenerii: MENCS, Inspectoratele scolare,CCD unitatile scolare pot participa la selectie in perioada de timp anuntată prin transmiterea urmatoarelor documente:

(1) Scrisori de intentie

 (2) Fisa partenerului și

(3) Analiza detaliata a nevoilor unitatii scolare, cf cu Anexa 1- Metodologie ierarhizare  si Anexa 2_Linii directoare privind analiza de nevoi. 

Celelalte categorii de parteneri eligibili, asa cum sunt enumerate la pp. 14 – 15 din cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020şi Condiţii Specifice (Ghidul solicitantului – Programul „Profesori Motivați in Școli Defavorizate”se incadreaza generic la categoria ”Parteneri privati” .

Partenerii privați trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice de eligibilitate:

1.       Să probeze experienţă în implementarea proiectelor din fonduri proprii sau din fonduri externe de minim 6 luni;  

2.       Să aibă o execuţie bugetară adecvată rolului şi activităţilor pe care le vizează în implementarea proiectului;

3.       Să prezinte minim două CV-uri relevante ale experţilor cheie care vor fi implicaţi în proiect. 

4.     Participarea in calitate de Solicitant sau de Partener la minim un proiect cu fornduri nerambursabile specifice domeniului proiectului (Reducerea părăsirii timpurii a școlii, Reducerea și prevenirea abandonului școlar).

Organizaţiile/parteneri privați/ interesate/i să participe la selecţie vor depune la sediul Fundatiei EuroEd, Str. Florilor nr 1C, Iasi,  judetul Iași,, direct sau prin servicii de curierat până pe data de 31 octombrie  2016, ora 14, următoarele documente:

1.                Fişa Parteneruluicompletată (conform cerinţelor POCU de depunere a proiectelor în sistemul electronic My SMIS 2014)

2.                Scrisoarea de intenţie, cu menţiunea: “Pentru selecţia de parteneri POCU/ AP 6/PI 10i/ OS 6.6. Apel de proiecte nr. 5:Programul „Profesori Motivați în Școli DefavorizateCopie”Cf. cu originalul”, stampilată şi semnată, după documentele statutare ale organizaţiei, la zi.

3.                CV - urile a minim 2 experţi cheie care vor fi implicaţi în proiect, semnate şi datate.

4.                Acord de colaboraresi Analiza de nevoi, cf Ghidul solicitantului, conditii specifice (Anexa 1 si Anexa 2) pentru fiecare dintre unitatile scolare defavorizate pe care le va sprijini prin proiect.

Dosarele vor fi evaluate din punct de vedere tehnic și administrativ de către o comisie de evaluare desemnată la nivelul Solicitantului, conform următoarelor grile: 

GRILA DE VERIFICARE A CONFORMITĂȚII ADMINISTRATIVE

Denumire organizatie partener : …………………………………………….

Criteriu conformitate administrativă

DA

NU

I. Conformitatea documentelor

 

 

Au fost depuse toate documentele solicitate prin prezentul anunt de selecţie

 

 

Documentele solicitate respectă modelul publicat de Solicitant

 

 

Formularele sunt integral și corect completate

 

 

II. Capacitatea candidatului de a furniza servicii corespunzător activităţilor proiectului

 

 

Are în obiectul de activitate prestarea de servicii de natura celor care sunt necesare implementării proiectului, conform cu activitatea/activităţile la care doreşte să fie partener, cu acreditari conform legii

 

 

Are experiență de cel puțin 6 luni în domeniul activităților pe care doreste să le implementeze

 

 

Are capacitatea financiară şi operaţională de realizare a activităţilor din proiect

 

 

III. Status eligibilitate

 

 

Nu se află în niciuna din situaţiile de excludere prevăzute în cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitanţilor menţionate la punctul 2.1.1.(a) şi Regulilor generale privind partenerii în cadrul cererilor de finanţare nerambursabilă prin POCU menţionate la punctul 2.1.1.(b) din Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale

 

 

Observație: Candidatul se consideră eligibil din punct de vedere administrativ numai in cazul în care la toate criteriile de mai sus a fost bifată rubrica “DA”. Doar candidații declarați eligibili trec în etapa următoare, cea a evaluării tehnice.

GRILA DE EVALUARE PENTRU SELECȚIA PARTENERILOR

Denumire organizatie partener privat………………………….

Nr. crt

Criteriu de evaluare

Punctaj maxim

Punctaj candidat

1

Capacitatea operatională și financiară

70

 

 

Resurse umane

45

 

Numarul de experţi cheie cu experienţă în tipul de activitate asumat in proiect (dovedit prin CV) propuşi pentru activităţile proiectului

2 experţi – 5 puncte

3 - 4 experţi –10 puncte

Mai mult de 5 experţi –15 puncte

Nota: punctele nu sunt cumulative.

15

5

Evaluarea calitativă a experienţei din CV, pentru fiecare CV:

Nivel scăzut (experienţă de până la un 5 ani) – 5 puncte,

Nivel mediu (experienţă cuprinsă între 5-10 ani) – 10 puncte

Nivel înalt (experienţă mai mare de 10 ani) – 15 puncte

Nota: punctele nu sunt cumulative.

30

15

Situaţia financiară (media cifrei afaceri)

25

 

până la 100.000 euro - 10 puncte

între 100.000 si 500.000 euro - 15 puncte

peste 500.000 euro - 25 puncte

 

 

25

2

Capacitatea profesională

150

 

 

Dovada experienţei în domeniul proiectului

Experienta 1 proiect:  – 50 puncte 

Experienta 2 sau 3  proiecte – 100 puncte

Mai mult de 3 proiecte – 150 puncte

 

50

3

Contribuţia partenerului la activităţile proiectului

120

 

 

Numărul de Acorduri de colaborare + Analiza de nevoi cf pg. 14 Ghid specific

1 Acord colaborare – 20 puncte

2 Acorduri de coplaborare – 40 puncte

3 sau mai multe Acorduri de colaborare – 60 puncte

 

40

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi selectate şi aprobate în ordinea primirii lor şi a punctajelor. Punctaj minim de selectie este de 100 puncte. Partenerii selectaţi vor fi contactaţi direct, la datele de contact furnizate în fişa partenerului. Lista finală a partenerilor selectaţi va fi publicată pe site-ul instituţiei.

Informații suplimentare

Informații suplimentare privind procedura de selecţie pot fi obţinute la sediul Fundatiei EuroEd, Iași, Str. Florilor nr 1C, județul Iași, telefon 0232 252902, e-mail contact@euroed.ro

 

Președinte executiv,

Anca Cristina Colibaba

WORKSHOP PENTRU PROFESORI NOT ONLY FAIR PLAY
Fundația EuroEd are deosebita plăcere de a vă invita să participați în cadrul workshop-ului organizat cu ocazia implementării proiectului internațional Not Only Fair Play

Fundația EuroEd are deosebita plăcere de a vă invita să participați în cadrul workshop-ului organizat cu ocazia implementării proiectului internațional Not Only Fair Play (Erasmus+ Sport - 557089 EPP1-2014-IT-SPO-SCP) adresat cadrelor didactice, disciplina sport, dar si alte discipline.

Proiectul Not Only Fair Play stimulează practicarea sportul în școli ca mijloc de promovare a incluziunii sociale și a egalității de șanse (http://notonlyfairplay.pixel-online.org/index.php).

În calitate de parteneri asociați în cadrul proiectului Not Only Fair Play, rolul dumneavoastră este acela de a participa în cadrul evenimentului și de a afla despre rezultatele proiectului și de a avea oportunitatea să comunicați cu colegi din alte școli și să stabiliți activitați și metode de intervenție eficiente în promovarea sportului în școli.

Ce ne propunem în cadrul workshop-ului:
•    Prezentarea proiectului NOFP si a produselor pe care le-a realizat
•    Discutii privind promovarea conștientizării importanței sportului în școală si modele de activitati desfasurate
•    Desfășurarea de activități sportive ca mijloc de realizare a incluziunii sociale
•    Promovarea unei abordări etice a sportului
•    Promovarea unei imagini de ansamblu a varietăților de activități sportive
•    Planificarea unei activități sportive la nivelul comunitatii (scoli, parteneri sociali implicati)

Workshopul va fi organizat în data de 27 mai 2016, la sediul Fundației EuroEd, în intervalul orar 14:30 - 17:00.

La finalul workshop-ului, participanții vor primit diplomă de colaborare în cadrul proiectului international Erasmus+.Așteptăm confirmările dumneavoatră la adresa de email: andreea.cleminte@euroed.ro

ȘCOALA PRIMARĂ EUROED FACE PUBLICE SUMELE PRIMITE CA FINANȚARE
Școala Primară EuroEd face publice sumele din finanțarea de bază primită de la Bugetul Local

Școala Primară EuroEd face publice sumele din finanțarea de bază primită de la Bugetul Local

Vezi Tabel

CONFERINTA
Aspecte juridice, de reglementare și ale politicilor publice, noi idei de afaceri și abilități necesare în economia socială

Conferința

Aspecte juridice, de reglementare și ale politicilor publice, noi idei de afaceri și abilități necesare în economia socială

 

Fundația EuroEd are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința “Aspecte juridice, de reglementare și ale politicilor publice, noi idei de afaceri și abilități necesare în economia socială”.

Evenimentul va avea loc pe26 octombrie 2015, la Iaşiîn sala de Conferințe a Hotelului Unirea,începând cu orele 12.00.

Rolul acestei conferinţe este acela de a facilita schimbul de experienţe, de idei noi şi de bune practici, de a găsi modalităţi de cooperare în domeniul economiei sociale.

Ne propunem să dezbatem şi să aducem în atenţia factorilor de decizie, a societăţii civile, a opiniei publice şi mass media teme precum:

- ultimele reglementari cu privire la economia socială în spațiul românesc,

- evidenţierea unor modele de bune practici în domeniul economiei sociale,

- avantajele dezvoltării unei societăţi incluzive în care orice persoană se poate exprima şi poate aduce valoare mediului în care trăieşte şi se dezvoltă.

Specialişti din Romania în domeniul economiei sociale, decidenţi politici, reprezentanţi ai instituţiilor publice, ai organizaţiilor neguvernamentale şi mass-media vor participa la un schimb real şi eficient de idei, care poate fi un reper pentru politici  si practici viitoare în domeniu. 

Am fi deosebit de onoraţi să fiţi alături de noi la acest eveniment. Vă rugăm să confirmați participarea dumneavoatră la adresa de email contact@euroed.ro, sau latelefon 0232 252850 până Vineri, 23 octombrie 2015.

Conferința este organizată în cadrul proiectului POSDRU/168/6.1/S/144460 „Dezvoltarea economiei sociale în Regiunile Nord Est și Centru”. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați pagina oficială a proiectului: www.economiesociala.euroed.ro.

 

Cu deosebită consideraţie,

Prof. Dr Cristina Anca Colibaba,

Preşedinte executiv Fundaţia EuroEd

CALL FOR PAPERS – ICT FOR LANGUAGE LEARNING CONFERENCE, 8TH EDITION
Proiecte

Lecturers, teachers, researchers and experts in the field of language learning are invited to submit papers for the eighth edition of the International Conference ICT for Language Learners which will take place in Florence, Italy, on 12 - 13 November 2015.
Deadline for submitting abstracts:  10 July 2015
The objective of the ICT for Language Learning conference is to promote the sharing of good practice and transnational cooperation in the field of the application of Information and Communication Technologies (ICT) to Language Learning and Teaching. The ICT for Language Learning conference will also be an excellent opportunity for the presentation of previous and current language learning projects and innovative initiatives.         
The conference proceedings will be produced with all the accepted papers and will have ISBN and ISSN number. The papers will be peer reviewed before their publication. The accepted papers in conference proceedings will be sent for evaluation to SCOPUS.
There will be three presentation modalities: oral, poster and virtual presentations.
For further information, please see: http://conference.pixel-online.net/ICT4LL/

LOCURI DE MUNCA IN ECONOMIA SOCIALA
Posturi disponibile in economia sociala: bucatar. ajutor bucatar, ospatar

Posturi disponibile in economia sociala: bucatar, ajutor bucatar, ospatar


Structura de economie sociala- Restaurant  infiintata in cadrul proiectului POSDRU 144460 angajeaza  bucatar cu norma de 8h/zi.
Cerinte:
- certificat de calificare/evaluare a competentelor profesionale ANC/CNFPA;
- experienta in domeniu minim 1 an;
- au prioritate persoanele care fac parte din grupuri tinta vulnerabile:
(a) Persoane de etnie romă;
(b) Persoane cu dizabilităţi;
(c) Tineri peste 18 ani care părăsesc sistemul instituţionalizat de protecţie a
copilului;
(d) Familii care au mai mult de 2 copii și/sau familii monoparentale;
(e) Persoane afectate de boli ocupaţionale.
(f) Persoane care au părăsit timpuriu şcoala;
(g) Victime ale violenţei în familie;
(h) Femei în situaţii de risc (femei aflate în diverse situații de dezavantaj socio-profesional :victime ale traficului de persoane, victime ale abuzului sau violenței, aflate în situația precarității locului de muncă, femei cu calificări redundante);
(i) Persoane care trăiesc din venitul minim garantat;
(j) Persoane care locuiesc în comunităţi izolate;
(k) Victime ale traficului de persoane;

Asteptam CV-urile  pana la data de 30.03.2015  la adresa : arniatourism@yahoo.ro   


2.

Restaurant  nou in Iasi (Structura de economie sociala) angajeaza  ospatar cu norma de 8h/zi.
Cerinte:
- certificat de calificare/evaluare a competentelor profesionale ANC/ CNFPA;
- experienta in domeniu minim 0.5 ani;
- au prioritate persoanele care fac parte din grupuri tinta vulnerabile:
(a) Persoane de etnie romă;
(b) Persoane cu dizabilităţi;
(c) Tineri peste 18 ani care părăsesc sistemul instituţionalizat de protecţie a
copilului;
(d) Familii care au mai mult de 2 copii și/sau familii monoparentale;
(e) Persoane afectate de boli ocupaţionale.
(f) Persoane care au părăsit timpuriu şcoala;
(g) Victime ale violenţei în familie;
(h) Femei în situaţii de risc ( femei aflate în diverse situații de dezavantaj socio- profesional :victime ale traficului de persoane, victime ale abuzului sau violenței, aflate în situația precarității locului de muncă, femei cu calificări redundante);
(i) Persoane care trăiesc din venitul minim garantat;
(j) Persoane care locuiesc în comunităţi izolate;
(k) Victime ale traficului de persoane;

Trimteti CV pana la data de 30.03.2015  la adresa : arniatourism@yahoo.ro   


3.
Restaurant  nou in Iasi (Structura de economie sociala) angajeaza  ajutor bucatar cu norma de 8h/zi.
Cerinte:
- experienta in domeniu minim 0.5 ani;
- au prioritate persoanele care fac parte din grupuri tinta vulnerabile:
(a) Persoane de etnie romă;
(b) Persoane cu dizabilităţi;
(c) Tineri peste 18 ani care părăsesc sistemul instituţionalizat de protecţie a
copilului;
(d) Familii care au mai mult de 2 copii și/sau familii monoparentale;
(e) Persoane afectate de boli ocupaţionale.
(f) Persoane care au părăsit timpuriu şcoala;
(g) Victime ale violenţei în familie;
(h) Femei în situaţii de risc ( femei aflate în diverse situații de dezavantaj socio- profesional :victime ale traficului de persoane, victime ale abuzului sau violenței, aflate în situația precarității locului de muncă, femei cu calificări redundante);
(i) Persoane care trăiesc din venitul minim garantat;
(j) Persoane care locuiesc în comunităţi izolate;
(k) Victime ale traficului de persoane;

Trimteti CV pana la data de 30.03.2015  la adresa : arniatourism@yahoo.ro   
 

ȘCOALĂ EUROPEANĂ
Școala și Grădinița EuroEd au primit și anul acesta titlul de „Școală Europeană”.

            ȘCOALĂ‚ EUROPEANĂ‚

            Școala și Grădinița EuroEd au primit și anul acesta titlul de „Școală Europeană”. Acest titlu a fost obținut în urma câștigării ediției din acest an a Competiției naționale pentru obținerea certificatului „Școală Europeană”.

Școala și Grădinița EuroEd se află printre cele opt unități de învățământ preuniversitar din județul Iași declarate câștigătoare ale acestui prestigios titlu.

ȘTIRI ȘI EVENIMENTE

  • Duminica, 4 decembrie, 2016, EuroEd a gazduit pentru prima dataDuminica, 4 decembrie, 2016, EuroEd a gazduit pentru prima data
    sustinerea testului international de limba chineza HSK, nivelele ... citește mai mult
  • Doamna Lucy Joyce, Ambasador al Regatului Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord în Republica MoldovaDoamna Lucy Joyce, Ambasador al Regatului Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord în Republica Moldova
    și-a încheiat stagiul de aproape 2 luni de învățare a limbii ... citește mai mult
  • Lansăm sesiunea de toamnă pentru înscrierea la cursurile de limbi străine Lansăm sesiunea de toamnă pentru înscrierea la cursurile de limbi străine
    Înscrieri cursuri limbi străine ... citește mai mult
  • EuroEd deschide un nou an școlarEuroEd deschide un nou an școlar
    Dăm startul unui nou an școlar EuroEd începând cu data de 12 septembrie 2016. ... citește mai mult
  • Sărbătoarea Vacanței - Gata școala! Sărbătoarea Vacanței - Gata școala!
    Avem deosebita plăcere să vă invităm sâmbătă, 11.06.2016, începând cu orele 09.00, la cea de a patra ... citește mai mult