EuroEd Colibaba

Fundația EuroEd Deține un portofoliu de peste 100 de proiecte naționale și internaționale implementate cu succes.

EuroEd Iasi

Fundația EuroEd Facilitează schimburi de experienţe, de idei noi şi de bune practici pentru dezvoltare durabilă.

EuroEd Proiecte

Fundația EuroEd Dezvoltă parteneriate strategice, inițiază abordări interdisciplinare și propune soluții inovatoare.

Proiecte

ALCMAEON

 

Websitehttps://alcmaeon.pixel-online.org/index.php

 

Proiectul este dezvoltat sub egida programului de parteneriat strategic Erasmus+ Strategic Partnership programme

 

Titlul proiectului: Design a Digital Collection to Include Medical Museum in the Teaching of Medical Humanities and Promote Object-Based Learning Education Model

 

Durata proiectului: 01.10.2018 - 30.09.2020

 

Număr de referință: 2018-1-ES01-KA203-050606

 

Parteneri în cadrul proiectului:

  1. Universidad Complutense de Madrid (ES
  2. University of Bristol (UK)
  3. Pixel - Associazione Culturale (IT)
  4. Aristotelio Panepistimio Thessalonikis (GR)
  5. Universita degli Studi di Roma La Sapienza (IT)
  6. Universitatea de Medicina si Farmacie Grigore T.popa Iasi (RO)
  7. Fundatia EuroEd (RO)

 

Scopul principal al proiectului este să inoveze predarea istoriei medicinei printr-o abordare educațională nouă, focalizată pe învățarea pe obiect, și să dezvolte o integrare mai bună a componentelor istorice, etice și psihosociale in disciplinele umaniste din studiul medicinei.

 

Grup țintă: proiectul prevede o participare activă a experților, adică a doctorilor și lectorilor universitari ai disciplinelor umaniste din studiul medicinei și studenților facultăților de medicină.

 

Rezultate:

 

  • - Îmbunătățirea calității predării istoriei medicinei din cadrul cursurilor de știinţe umaniste disponibile în facultățile de medicină.
  • - Promovarea abordării învățării bazate pe obiect în rândul studenților la medicină.
  • - Promovarea colecțiilor universitare de obiecte disponibile în muzeele de istoria medicinei și recuperarea rolului lor pedagogic.
  • - Promovarea legitimității discursului istoric prin autenticitatea obiectelor și valorii acestora ca resurse primare în educație.
  • - Promovarea cunoașterii știintifice prin expansiunea interpretării obiectelor muzeale și extinderea cunoștintelor studentului.
  • - Reiterarea relevanței istoriei medicinei prin abordarea metodologică a învățării bazate pe obiect.

ȘTIRI ȘI EVENIMENTE